Känslor

Söndag... Hänt en hel del sedan i fredags faktiskt. Både roliga och mindre roliga saker. Så här kommer den efterlängtade uppdateringen.

I fredags så var det grillparty hos Martin. Åkte dit vid 18.00 tiden med Jossan och Effi, lite trist på vägen dit eftersom radion var trasig men vi lättade upp stämningen lite grann med hjälp av min mobil som hade i alla fall tre låtar, haha. Har ju inte hunnit lägga in så mycket musik på den än. Hämtade upp Sandra och hälsade på den busiga valpen Engla, kattungen Pelle och hundarna Harry och Charlie. Vill också ha en liten sötnos!

Kom väl till Martin vid 19.00 tiden eller något sådant. Lite tryckt stämning i början men efter en stund när alla kommit igång med både dricka och prat så kändes det mycket bättre. Blev en riktigt rolig kväll faktiskt, dock var det alldeles för lite dans enligt mig, dvs ingen alls! Men tur var väl det kanske, eftersom det inte verkade vara min kväll den kvällen. Var aningen klumpig kanske. Spillde ut Mickes dricka när jag reste mig upp, snubblade på en sko med min egen dricka (spillde inget i alla fall), tappade saker och gud vet vad. Klump Emelie skulle man väl kunna kalla mig. Så vem vet vad som hade hänt om jag börjat dansa - inget bra i alla fall. Åkte hem vid 03.00 tiden, stackars Jossan som hade världens huvudvärk, själv var jag mest bara kissnödig efter allt vatten som jag hällt i mig. Lovade ju att det inte skulle bli så många cider och mycket vatten. Höll fast vid vattendelen i alla fall, resten kan vi ju ha osagt och tillägger att jag är lättpåverkad. Efter en lång biltur, kändes som en evighet, så var vi äntligen hemma igen. Sova!

Vaknade upp igår och mådde skit bra! Tack vare allt vatten jag hällt i mig, så nu vet jag varför vattnet är så viktigt! Nackdelen = väldigt kissnödig. Vaknade av det några gånger under nattens gång, men att få sova riktigt gott och vakna upp utvilad var jätte skönt så då kan jag ta kissnödigheten.

Åkte som sagt iväg på kalas igår, skulle varit där vid 14.00, självklart kom vi dit vid 14.20 eller något sådant. Konstigt? Fint folk kommer alltid sent. Visade sig att bli en bra och lång dag där. Kul att träffa Simone och så slog vi killarna i Kubb!  Åkte inte hem förrän vid 18.00 tiden, det bar direkt av hem till Jossan för att vänta på Sandra och Jennifer. Sandra skulle ju förfesta med oss (vi som för den delen festade på Cola igår) hon skulle ju på Hawaiifest senare på kvällen. Efter väldigt lång väntan på Jennifer kom vi äntligen iväg hem till Karro - Karros egna etta ska man väl säga nu när hon flyttat hemifrån. Grattis till det föresten Karro! Det var väl okej hos Karro, men jag var inte direkt på fest humör igår så... Följde Sandra till Trappan, sa hej då och sedan ville vi bara hem alla tre. 

Idag så var det lite depp prat med Jossan på msn på förmiddagen. Allt kändes bara så hopplöst och man vet inte vart man ska göra av alla känslor som snurrar runt i kroppen. Känns som att vara fast i en tjock dimma, man är inte riktigt säker på vad som händer, vad man gör eller vad man känner. Det går kanske att jämföra med att vara riktigt full! Hela världen fortsätter att snurra på medan man själv bara existerar. 

Det blev mycket bättre efter pratandet, Jossan mådde också bättre . Kan inte förklara hur mycket det du sa förut betyder för mig Jossan. Vi har trots allt haft våra duster, men det är ju det som stärker vänskapen det tror jag i alla fall. Hur ska det gå när du åker? Kommer kännas otroligt tomt utan dig här hemma! Men nu ska jag inte sitta här och deppa längre!

Imorgon blir det att fixa naglarna vid 14.30, hoppas att Marika gör dem lika fina som förra gången. Klippning på onsdag, längtar redan! Kanske blir det Friskis på måndag också, det behövs om något! Längtar tillbaka till den tiden då man var där 3 gånger i veckan och fick ut både ilska och stress. Ännu en sak som inte kommer kännas likadan när du åker Jossan! Stanna kvar här hemma  istället! <3

Idag kommer äntligen de efterlängtade bilderna! Lite bilder från i fredags också. Mycket nöje!




See you later aligator! // E

Kommentarer
Postat av: Sandra

AHHH, HETA bilder alltså. De måste du skicka till mig babe!

2007-08-19 @ 21:04:57
URL: http://goldticket.blogg.se
Postat av: Jokiee

japp, stackars mig i fredags, och haha och tur för dig i lördags morse..förmiddag var de inte när vi pratade iaf, åtminstone definerar inte jag klockan tre som förmiddag...haha men mådde också bättre efter de pratet tur att vi kan prata om sånt där:) nästa helg, :D yeeeaah får se om du kommer ner till mig i veckan med...måste gräva ner den lilla lådan! viktigt ju!!! för mig iaf! <3

2007-08-20 @ 00:04:33
URL: http://jokiee.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vet inte vad jag ska kommentera. ehehe. Det finns så mycket och säga. ;) I helgen får vi hitta på något kul allhopa. Något förslag? Puss

2007-08-20 @ 14:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0