Segis...

Sitter här och väntar på att maten ska bli klar. Idag blir det pastasallad, mums! Kom hem från stan för en stund sedan också, varit och shoppat födelsedagspresenter till kusinerna som fyller år. Så imorgon blir det kalas ute i Kårtorp, hoppas att vädret blir bra. En av kusinerna fyller ju faktiskt år just idag, så grattis på födelsedagen Matilda! 14 år redan, oj vad tiden går fort.

Ikväll blir det grillning och så hos Martin på landet. Hoppas att det blir en rolig kväll. Vet inte riktigt vad jag känner just nu, är varken glad eller ledsen. Tusan ta alla dessa känslor som måste flyga runt i min hjärna just nu! Men det blir nog bra... Det brukar ju bli det. Åker från stan med Jossan, Jennifer och Effi vid 18.00 tiden, hämtar upp Sandra och sen bär det av till Martin! Positiva tankar nu Emelie, klart att det blir skoj! Ta det lite lugnt med cidern bara.

Igår vaknade en inte så utvilad Emelie upp hemma hos en utvilad Effi. Åkte ju dit i förrgår kväll för att se till så att allt stod rätt till... Blev så att jag sov över. Men nu verkar allt ljusna igen. Allt kommer nog att lösa till slut. Efter lite frukost (som bestod av knäckemackor eftersom maten i stort sett var slut, blir ju så ibland innan man storhandlar) begav vi oss till Vårdcentralen för att ta bort Effis stygn på ryggen. En snabbis hem till mig, pumpade cyklarna lite, babblade med mamma och sedan blev det körskolan för min del med Becca som tjatat på mig. Kunde väl ha gått bättre, men med tanke på att jag bara har gjort testet en gång innan så får man väl ha lite överseende med den saken. Blev i alla fall godkänd två gånger och underkänd två så det går väl jämt upp. Första delen är nu avklarad. Blir väl till att läsa teori i helgen skulle jag tro.

Träffade Jossan senare på dagen, pratade av mig en hel del. Känns så bra att få ur sig allting som man gått och hållit inom sig en tid. Skulle ha kunnat prata i flera timmar till, fick nog inte i närheten av allting som jag vill ha sagt sagt. Det kommer väl fler dagar för det skulle jag tro. Såg på film med Jossan och Effi, eller ja Effi sov ju så såg på film med Jossan kanske är bättre sagt. Sedan pysslade Jossan lite med min blogg medan jag tittade på... Nu är den klar i alla fall, en del små förändringar kommer kanske att ske någon gång men i stort sätt så är den väl klar. Blev riktigt nöjd faktiskt! Tack Jossan <3 Kommentera gärna och säg vad ni tycker.

Nu ska jag hoppa in i duschen!!! Efter tjat från både mamma, brorsan och Jossan om att jag är seeeg så är det väl bäst att jag sätter fart. Jossan kom nyss förbi och visade sin nya frisyr = najs. Och tjatade på om att jag skulle skynda mig och sluta vara så seg. Mamma babblar om att jag är en tidsoptimist också, lite grann kanske. hehe* Så nu blir det duschen för min del och sedan party.

Ha det gött // E


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hihi. Så fin din blogg blev! ;> yey Puss

2007-08-17 @ 17:09:44
Postat av: Jokiee

ta de lite lugnt med cidern? ta de lite lugnt med vinet säger jag till mig själv iaf, svar apå mobilen människa, så jag får klaga lite på min huvudvärk!;) fy sjutton alltså:p seeeg= emelie, men vi tycker om dig ändå..och mitt hår är föööör kort!:( fint, men kort...kommer gå i tofs de närmsta året! haha:D kommer snart o rövar bort dig från dina kusiner, inte en jävel som svarar i tlefon ju, jag vill ha sällskap!:( <3

2007-08-18 @ 14:07:11
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0