Ett kärt återseende

Nu har jag äntligen fått tillbaka min kära dator! Fick den igår egentligen, men orkade inte blogga så sent. Alla virus och annat krångel är nu fixat, vilket känns super duper bra. Äntligen kan jag pusta ut. Mitt nästa projekt är att bränna ner alla bilder och arbeten innan jag åker till Spanien, vill ju inte att de ska försvinna... Sedan är det ju rätt många som jag inte ens behöver ha kvar på datorn, så då kan man lika gärna bränna ner dem på en cd så man får lite mer ledigt utrymme på köpet.  Toppen! Hoppas också att mitt nya antivirus program håller alla fula virus borta från min dator, har ingen lust att få en sjuk dator igen.

Annars så är det full rulle! Har ju både jobbet, julklappsinköp och förberedelser inför resan att tänka på. Har inte änns börjat med julklappsinköpen, ja jag vet att jag är seg! Ska i alla fall börja på måndag, det är ju alltid något eller hur? Är fortfarande på jakt efter en resväska och en kamera, men jag tror att jag kan ha hittat en kamera som jag ska köpa men jag vet inte... Usch för denna beslutsångest säger jag bara! Skönt att allting börjar lösa sig, ändå känner jag mig stressad till tusen! I mitt lilla huvud snurrar alla måsten runt runt.

Får se vad som händer ikväll. Blir väl att sitta hemma och mögla som min moster sa förut, hehe. Se om det finns något bra att se på tv som man kan sitta och mysa framför. Hämta mamsen senare också, alltid lika roligt att köra bil! Blir väl inte allt för sent ikväll, ska ju upp och jobba imorgon igen. Undrar hur mycket glögg det går åt den här gången, hittintills har vi gjort av med 36 flaskor på 3 dagar! Svenskar gillar visst glögg, hihi.

Snart är det julafton, ge mig snö!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0