Grattis!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år! Hipp hipp hurra! GRATTIS på födelsedagen kära moster!

Har yrat runt på stan med Sandra idag, roligt! Nu är passet hämtat, flygbiljetten bokad och betald = skönt! Nu ska jag bara hitta en resväska, köpa kamera, fixa datorn m.m. Pust! Kan ju vara lite glad över att några saker ändå har bockats av på min kom ihåg lista. För snart är det dags, Iiiih! Pirr i magen.

Imorgon ska datorn fixas, så kommer nog bli utan den i några dagar... Det är det värt så det är bara att bita ihop! 

Nu ska jag fixa med cd-skivorna tills imorgon och sedan är det dags för sängen. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Skulle bara säga att jag hittat dig en datorväska ;) Du får den imorgon :D hörs ikväll, säkert (:

2007-12-12 @ 08:50:40
URL: http://goldticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0