Jul

Snart är det jul här i vårt hus, julen den kommer hopp tralalala, barnen i ring dansa omkring, dansa omkring... Idag är det den 1:e december, så nu börjar nedräkningen till julafton! Nu gäller det att snabbt komma i rätt julstämmning, helt enligt tradition är det  julmarknad på Löfstad slott som står på schemat inför morgondagen, ska bli så mysigt så. Dock får jag inte besöka mina små pigor, Jenn och Bus, de är lediga i år.

Idag fyller också Karolina, Karro, Lajna 19 år. Kärt barn har många namn! GRATTIS! Fast jag, Jennifer, Effi och Wiwi sjöng redan för henne igår när vi var hemma hos henne och hade lite mys fest. Så efter klockan tolv, sjöng vi alla fyra för full hals! Hon verkade uppskatta vår fina sång, hehe. Det var roligt igår, mysigt och sådär!

Ikväll blir det utgång med Sandra! Var väl inte så jätte peppad när jag vaknade upp i morse, men som vanligt får Sandra mig alltid på rätt humör till slut. Så nu ska vi ut i alla fall, det blir vad man gör det till. Jag ska göra det här till en toppen kväll! Jag ska fira att jag tagit körkort!

Nu ska jag fortsätta prata med Jossan och Hanna på msn. Vara lite social och skratta! För att få er i äkta julstämmning lägger jag därför in en riktigt julig bild på Karro, Becca och mig. Mycket nöje!

Ha en bra lördagskväll, det ska jag ha! // E

 
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0