Juldagen...

...dagen efter julafton, då man bara ligger och myser hela långa dagen. Ingen dålig dag inte! Om jag fick bestämma skulle det helt klart införas betydligt fler dagar av den här sorten.

Årets juldag var helt klart en av de bättre jag upplevt måste jag medge. Inte helt fel att ligga i sängen och prata en massa strunt och mysa i flera timmar. Tyvärr så tar ju det roliga förr eller senare slut, så också idag... Tur att det finns en morgondag! Längtar redan!

Nu är det dock dags för mig att krypa till sängs, har en lång arbetsdag framför mig imorgon... Suck. Får peppa mig själv med att det blir mycket money i slutändan, trots att det kommer kännas som en klen tröst imorgon.

Tankarna far runt i mitt huvud, jag vill inte åka längre! Det började växa en liten klump i min mage för ett tag sedan, och sen dess har den bara blivit större och större... Nu är det inte lång tid kvar! Fasen också, kan någon stoppa tåget jag vill hoppa av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0