Mega trött!

Lördag kväll - en super trött Emelie försöker hålla sig vaken framför datorn. För det är ju trots allt lördag, inte kan man väl gå och lägga sig tidigt då inte? Man kan ju råka missa något då! Nu är jag förvisso inte alls lika trött som jag var imorse när väckarklockan ringde, då var det hemskt! Jag har nog aldrig gäspat så mycket som jag gjorde på jobbet idag för den delen heller, men så är det när man är ute och festar till 03.00 på natten.

Men vad gör man inte för sina vänner? Min lilla Josefina kom ju hem från England igår! Fy, vad jag har saknat henne. Konstigt nog kändes det som hon aldrig åkt. Givetvis ville hon ut och fira sin hemkomst, och vem ställer inte upp då, jo jag såklart! Trots att jag skulle upp och jobba idag.

Det visade sig dock bli en riktigt lyckad kväll! Vad jag har hört ska det till och med finnas bildbevis... Oj oj. Det var ärligt talat en toppen kväll. Helt klart värt tröttheten som jag har fått stå ut med idag. Vem vet vad detta kan leda till?

Nu är det knappt två dagar kvar till julafton! Vart har all tid tagit vägen, frågar jag mig då? Tyvärr så kan jag inte säga att jag känner den där speciella julsstämmningen som man kände i magen när man var liten. Jag tycker faktiskt att det är lite synd... Vem vet, kanske kommer julstämmningen imorgon dagen innan julafton. Den som väntar på något gott...


Kommentarer
Postat av: Hanna

bildbevisen finns på min kamera=)
Helt klart lyckad kväll

2007-12-23 @ 00:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0