Nyår!

Gjorde ett tappert blogg försök för någon dag sedan, men det försvann visst! Orkade inte skriva något nytt så det fick vara. Nu är det ju dock sista dagen på år 2007, så då kände jag att jag även var tvungen att blogga en sista gång.
 
Det här hänt så otroligt mycket under det gångna året, det är nästan så att jag inte vet var jag ska börja. Det största som skedde var ju i alla fall studenten! Det var så himla underbart, och jag blir tårögd bara jag tänker tillbaka på det. Den glädjen och den lyckan som man kände då var helt oslagbar, ingenting i hela världen kunde stoppa oss! Ren och skär adrenalin pumpade runt i hela kroppen och man kände bara ett enda stort rus, jag skulle göra vad som helst för att få uppleva det igen. Men nu är det snart dags att lämna plats för 2008 års studenter.

Sommaren 2007 är nu endast ett minne blott. Ett minne som jag kommer att bära med mig och som kommer att plockas fram och ses tillbaka på med stor glädje och värme. Jag överdriver inte när jag säger att det var den bästa sommaren, i vilket fall hitintills! För vem vet vad världen har i beredskap för oss nästa sommar?


Många andra stora förändringar har också inträffat under detta fartfyllda 2007. Vänner har lämnat Sverige och tryggheten bakom sig för att resa iväg och upptäcka en ny värld, något som även jag själv beslutat mig för att göra. Vi har alla på något sätt gått igenom vissa förändringar, en del bättre än andra. Vi har i vilket fall varandra, det kan ingenting sätta stopp för! Tack alla ni som lyser upp mitt liv med era vänliga ord och gester, utan er vet jag inte hur det skulle gå! Jag älskar er alla!


Det blev inte en så lång årskrönika, men det får väl duga... Har ju försökt att blogga om det mesta så om ni undrar något mer så får ni leta i bloggen. Nu är det nämligen dags för mig att plocka ihop alla saker som ska tas med till Anna, snart är det dags för mig att bege mig hem till henne för att börja förbereda maten och även oss själva.


Till alla er därute vill jag passa på att önska er ett - Gott Nytt År! Njut av livet och se till att 2008 blir ett ännu bättre år! Glöm för all del inte nyårslöftena!


image90

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en trevlig nyårskväll :) tråkigt att du ska åka iväg nu, men du kommer att få det toppen! lycka till gumman! vi kommer och hälsar på dig om några månader får vi hoppas! det skulle vara jättekul :) puss o kramar

2008-01-02 @ 14:27:10
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0