Tröttis

Nu är jag en tröttis, så nu ska jag sova... Äntligen! Var trött redan vid 15.30 tiden då Becca och jag åkte hem ifrån Löfstad. Det var en hård kväll igår, haha, mysigt! Inte helt fel om ni frågar mig...

Det blev en tur till Löfstad idag i alla fall, bara Bus och jag. Alla andra drog sig ur, svikers! Tyvärr måste jag säga att jag allt blev lite besviken i år, det var inte alls så mycket saker eller besökare som det brukar vara. Tråkigt eftersom det under tidigare år varit toppen! Undrar vad som gick fel den här gången? Kändes som om de inte riktigt hunnit planera och ordna med saker och ting, jaja, ingenting att grubbla över egentligen. Nu har vi i alla fall varit där.

Hittade även någonting som glimmade och blänkte i mina ögon, det var så fint! Därför var jag bara tvungen att köpa det - ett hängsmycke. Jag och smycken alltså... Mamma blev nog lite trött på mig, haha, hennes kommentar var; ovanligt? Lägger kanske upp en bild imorgon, och kanske en på min nya lugg också. Som nu är rak istället för sne. Känns fortfarande konstigt, tycker att jag ser ut som en svamp, haha. Får se vad ni anser om saken. 

Roligt att träffa Becca idag också, det är så skönt att ha dig hemma igen vännen! Du anar inte vad du har varit saknad. Även om jag är dålig på att visa det... Välkommen hem! Nu får vi se till att träffas också! 

Men nu ska jag sussa... Natti natt, sova gotti gotti - vakna totti totti! Som morfar alltid brukar säga.  

Kommentarer
Postat av: Becca

Klart vi får se till att ses nu.. en månad kvar, sedan är det din tur att ge dig ut på äventyr! :)

2007-12-02 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0