Party!!!

Var ett bra tag sedan jag orkade blogga. Har fått en del klagomål angående det, hehe* Så det är väl bäst att jag tar mig i kragen och skrapar ihop någonting så att mina trogna läsare kan följa mittt intressanta liv. Senaste tiden har det inte hänt jätte mycket... Har dock slutat jobbet nu, säsongen tog slut. Lite surt att man fick sluta redan, men fick i alla fall jobba 14 dagar räknade ju med 18... Som tur var hann jag tjäna lite cash i alla fall!

Är hos Sandra just nu, ska på fest hos Martin senare ikväll - party!!! Hoppas det blir kul i alla fall, alltid spännande att träffa lite nytt folk. Det blir jag, Sandra, Jossan och Jennifer! Just nu lockar Sandra håret och jag sitter här och bloggar, Jennifer och Jossan är på G i stan och kommer hit snart. Om de hittar vill säga. Har fått en ny kompis också, en av Sandras söta vovvar Harry. Men riskerar nog att bli utbytt när Jennifer och Jossan kommer sen...

Käka lite mat om ett tag, fixa iordning hår etc. och sen blir förfest innan det riktiga partyt. Ska nog se till att detta blir en lyckad kväll, med dessa tjejor kan det väl inte bli annat! Köra lite SingStar också, tur att Sandra bor på landet så att man inte gör grannarna lomhörda, haha* Lovar att det kommer låta såå fint, rena Idol gruppen! :-D Lalalala.... Så nu är det party på G!!! 

                                              
                                                         Sandra                       Harry                         Charlie
Ha det gött!

// E


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra att du bloggar. ;> Festen blev rolig iaf! Vi borde festa mera snart. Yey. Men till nästa gång hoppas jag dock på Singstar! Jag är en hejare på Britney Spears låtar. Haha. Hoppas du har det bra på Öland just nu. Puss!

2007-07-19 @ 01:11:45
Postat av: Lajna

Men emlan då, blogga meeer ^^ Jag måste ju ha nåt att göra om dagarna, haha :P Måste ses snart! Puss

2007-07-25 @ 10:58:10
URL: http://duck-skin.skyrock.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0