En nybakad bloggares bekännelser

Hej allesammans!
Som ni säkert märker är jag en nybakad bloggare här på blogg.se. Efter en hel del tjat från några vänner var det väl även dags för mig att skaffa en så kallad "riktig" blogg. Så, här är den! Sedan är det väl upp till var och en av er att bedöma om jag uppfyller de krav som krävs för att klassas som en intressant blogg. Är jag intressant är det bara att hänga kvar och följa mitt helt galna och intressanta liv!

Tjejer jag ska försöka att hålla den här bloggen uppdaterad med alla möjliga smaskigheter! Men jag börjar med min livsbeskrivning imorgon, för nu ska jag nog försöka sova lite grann. Tycker redan synd om Jossan, som ska gå upp om ca fyra timmar. Fy fan säger bara. Själv skulle jag vara död, men imorgon får man i alla fall sussa längre än till klockan sex och det är as skönt! Och imorgon ska vi hem till Jennifer Pennifer som fylller 19! Grattis babe! Finally it's parytime! Är galet pratysugen, hoppas att det blir lyckat bara. Klart det blir när det är Jennifer som fixat det.


But now it's time for me to hit the sheets. Nightie night!
Sweet dreams!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0