Ångest

Alla verkar visst tro att allting är som det ska vara. Sanningen är den att ingenting är som det ska vara! Allting är bara så fucked up just nu, jag vet varken ut eller in... Som många gånger innan har jag även nu en otäck känsla i magen som förstör allting. Den känslan heter ångest. Ångest. När människor hör ordet ångest rycker de förmodligen på axlarna och tänker att alla har väl ångest ibland. Det är väl ingenting att vara orolig för, så farligt är det väl ändå inte. Då säger jag att de som tänker så har fel! Ångest är bland det värsta som finns i den här världen, ångesten kan göra en stark människa förlamad av oro. Jag hatar att må såhär! 

Så nu vet ni, ingenting är som det ska vara här. Allting är skit och jag mår piss. Så nu är det äntligen sagt, nu har jag äntligen erkänt för mig själv att jag mår dåligt. Jag vet inte om det är en bra eller dålig sak att erkänna något såndant men nu är det i alla fall gjort. Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, för det hjälper inte . Jag vill bara få bort den här förbannade känslan i min mage som gnager hål i mig, likt en råtta som gnager hål i en ost. Jävla ångest försvinn nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0