En dålig dag

Detta är inte min dag. Jag är inte alls på något bra humör, speciellt inte efter lilla uppkörningen som jag hade idag. Som ni kanske kan räkna ut så gick det väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det var i och för sig inte jätte många eller stora saker som han påpekade, men det är klart att det känns jobbigt. Så nu är mitt självförtroende nertryckt i botten igen. Ska se till att höja det, det är bara att komma över det här nu och ta nya tag. Man får se det positiva i det hela, hellre att jag blir tillsagd nu då jag har en möjlighet att rätta till "felen" än att jag blir kuggad på uppkörningen.

Som Jajje sa; Och så vill jag inte se att du gör om de där felen igen! Hehe. För övrigt var det väl rätt okej. Nu vet jag ju i alla fall hur det går till, vilket kanske kan lugna ner mina nerver lite grann tills nästa vecka. Jag vill verkligen bara glömma den här dagen och gå vidare nu. Kämpa på och bevisa motsatsen för Yvonne och alla andra. För jag ska banne mig ha det där körkortet så är det bara! Det som skrämmer mig mest nu är väl att jag kanske går in med en alldeles för självsäker inställning och det är inte heller bra. Hur som helst, jag får fortsätta klura på det här över helgen.

Resten av dagen har inte varit så värst lyckad. Är bara nedstämd och tom. Allting känns skit och jag känner mig ensammast i världen! Det känns som ingen förstår mig och att ingen vill ens vill ha med mig att göra. Usch, varför måste det vara så här?

Kom nyss hem från mormor och morfar, berättade om dagens körlektion och frågade morfar om vi kunde köra i helgen. Det verkar som det blir så. Hjälpte även morfar med att ställa om alla kanaler på tv apparaterna, eftersom Telia gjorde om något i måndags så alla kanaler hamnade huller om buller. Det är rätt sjukt egentligen, 4 tv apparater på 2 personer, haha. Så nu är jag precis slut i huvudet efter allt blippande. Tv;n i tv-rummet är dessutom alldeles knas, det måste ha varit någon trög stackare som konstruerat den. Har aldrig varit med om något liknande, tog säkert en timme att få ordning på 16 kanaler! Galet!

Nu ska jag äta kvällsmat, magen börjar kurra. Hade ju hoppats på en trevlig kväll framför msn med en massa prat, men alla har visst övergett mig verkar det som!? Blir väl att glo på tv eller en film då, som vanligt... Fan, vad jag är trött på det här. Samma skit dag ut och dag in! Nu måste det fan hända något annars dör jag.

image85

Kommentarer
Postat av: Jokiee

Bra att du fick reda på vad som var fel eme, då gör du inte om det jag lovar...det kommer vara det ända du har i huvudet när du kör upp, det jajje påpekade var fel..det kommer gå galant jag lovar;9 man ska vara självsäker men inte för..man ska inte visa på osäkerhet då är det kört däremot..det löser sig vännen, kortet är i din hand snart;) lovar! Hoppas köttfärsås a'la josefina går bra nu;) Sen kom o prata med mig så jag med kan börja med maten;)

2007-11-22 @ 14:40:56
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0