En vanlig dag

Dagen började med att jag slog ner väckarklockan så att den med en smäll åkte i golvet och batterierna flög åt varsitt håll. Skit samma, tänkte jag som i den stunden var lika trött som alltid. Jag vaknar av mig själv om en stund. Mm, just det precis. Önsketänkande Emelie. Som tur var ringde mamma och väckte mig, jag fick till min stora förvåning höra att det snöat! Herregud det är ju bara början av november! Varför kommer det snö redan nu!? Märkliga saker sker i den här världen... Hoppas att snön tänker vänta lite nu, den är välkommen tillbaka runt början av december.

Trots mitt lilla missöde med väckarklockan imorse så har dagen flytit på rätt bra idag. Inte för att jag har gjort så värst mycket men ändå. Jag har i alla fall varit lite duktig för jag och Sofie var och tränade förut, för andra gången den här veckan. Hör och häpna. Nu jäklar ska det bli ordning på den här kroppen, tre pass i veckan ska det bli! Så på fredag kör vi igen. På fredag är det föresten dags för körlektion med Yvonne igen, känns lite pirrigt när man inte kört med henne på så länge nu. Fast det gäller att ligga i, det är inte lång tid kvar. Så det blir ut och åka med pappsen imorgon, hoppas att han inte håller på och dummar sig bara...

Nu ska jag ta mig ut i köket och bestämma vad jag ska ha för macka... Det är alltid ett lika svårt beslut, haha. Sedan blir det nog lite tv och kanske msn för min del. Längtar till imorgon bitti, då blir det frukost hos mormor och morfar. Lyxigt värre!

Hej svejs! // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0