Glädje!

Åh, jag är så himla glad just nu! Hela jag sprudlar av glädje, länge sedan det kändes så här bra. Har spenderat i stort sett hela dagen med Sandra, alltid lika knasigt och roligt! Åkte till Elgiganten och hämtade våra scheman för december månad, money money. Sedan fastnade vi inne på Maxi där Sandra shoppade loss, som vanligt hittade inte jag något speciellt... Åkte ut till Sandra, tyvärr hann vi inte rida det får bli en annan dag, busade med hundarna istället, Engla är bara så söt! Världens sötaste hund!

Åt nyss tacos, mumsigt värre. För tillfället är Sandra i duschen, jag fick låna den förut och det var verkligen behövligt med tanke på mitt hår. Men tanken var ju att vi skulle ha ridit så onödigt att duscha innan då när man ändå ska duscha efteråt. Blir nog en sväng in till Otten senare under kvällen, nyktra den här gången, i alla fall för Sandras del. Får se om hon får i mig någon alkohol, hehe.

Fick svar från Yolanda idag, väldigt positivt sådant! Shit, är så glad! Får se hur detta slutar. Nu ska jag ta och vara lite social, se på Idol med Sandra som nyss kom ut ur duschen.

Ha det gött alla bloggare därute! // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0