Lilla mamma

Är det möjligt att en annan människa känner dig bättre än vad du själv gör? I viss mån tror jag att det stämmer mer än vad man själv vill erkänna, i alla fall om du frågar mig. Min mamma känner mig nog bättre än någon annan, just bara för att hon vet hur jag tänker och reagerar på saker och ting. Så jag borde nog lyssna på hennes råd, även om jag inte vill erkänna det så har hon faktiskt nästan jämt rätt när det gäller saker och ting. Notera ordet nästan. Haha. Ni ska veta att det tar emot att säga det men det är den bittra sanningen...

Jag är evigt tacksam att min mamma är som hon är, även om vi den senaste tiden har varit ganska oense när det gäller mycket. Men jag vet att hon alltid finns där för mig no matter what, och det känns jäkligt tryggt! Även om du inte läser det här mamma så vill jag att du ska veta att du betyder jätte mycket för mig! Jag är nog rätt dålig på att säga det till dig tyvärr... Det här inlägget tillägnar jag alla mammor som är de hårdaste arbetande kvinnorna i den här världen! Love you mom!


Kommentarer
Postat av: Jokiee

Synd att jag inte hann prata ed dig ikväll vännen, imorrn så;) Mammor är väl toppen eller hur;) Nästan alltid:P
miss youuu you know

2007-11-07 @ 00:20:50
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0