Nervös

Var ute och körde lite med mamma och pappa förut. Gjorde en säkerhetskontroll och övade på att parkera och vända i korsningar. Fick beröm av både mamma och pappa! Pappa sa att han var imponerad av hur bra jag kunde fickparkera, det värmde. Jag har ju trots allt bara fickparkerat en gång innan. Mamma sa; om du kör så här på uppkörningen så kommer du klara körkortet! Åh, jag behövde verkligen lite värmande ord nu. Jag börjar ju allt bli lite nervös...

Imorgon är det körlektion med Yvonne som gäller, då blir det landsvägskörning med höger och vänster svängar. Det ska nog gå bra. Sedan är det dags för lilla uppkörningen på onsdag, nervöst. Jag vill, jag kan och jag ska fixa det här!

Mailade mitt telefonnummer till Yolande igår också. Så nu kommer jag gå omkring och vara nervös för att hon ska ringa. Kommer få ont i min stackars mage av all oro. Jobbigt! Håller tummarna för att allting går vägen nu.


Kommentarer
Postat av: Joysan

Jag ska hålla tummarna för dej :o)...Hoppas det går bra, men det kommer det säkert att göra :o)

2007-11-18 @ 20:55:14
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Sassa

Du ska se att lilla uppkörningen kommer gå jätte bra :) Snart har du ditt körkort. I miss you!

2007-11-18 @ 21:42:25
Postat av: Sofia

Lycka till med uppkörningen! Kommer säkert gå jätte bra!

2007-11-18 @ 22:32:03
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Jokiee

Det kommer gå fint ska du se;) Jag håller tummarna för lektionen men du fixar de där galant! INte långt kva rnu:) hiii:)

2007-11-18 @ 22:58:10
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0