NU ÄR KÖRKORTET MITT!!!

NU ÄR KÖRKORTET MITT!!! Jag fixade det, jag fixade det verkligen! Åh, haha, är så himla glad nu. Det går inte beskriva i ord! Så som jag har gått och oroat mig för detta lilla rosa kort, nu är det äntligen mitt, bara mitt! Det bästa med att fixa körkortet måste ändå vara att man kan klappa sig själv på axeln och säga; det här gjorde du alldeles själv, fy fan vad du är bra! Haha. Yes!

Just nu återstår endast att fixa ett  foto som man sedan ska dras med i 10 år! Då gäller det verkligen att det blir bra, vill jag lova... Blir att fixa det i början av nästa vecka. När man är nyklippt och fin.

Nu kan jag fokusera på annat istället, det känns bra. Det behövs verkligen. Så mycket som man måste hinna fixa med... Uj uj, hur ska jag hinna med allt? Det gäller att ligga i nu.

Glömmer visst hela tiden bort vad jag ska skriva om, jag tror jag börjar bli för trött för det här nu... Dags att röra sig mot sängen skulle jag tro. Usch, har fått ont i halsen igen. Blir att följa Jossans råd, att gurgla med saltvatten. Det hjälper faktiskt! Brukar försvinna på en till två dagar, men det är inte så himla gott måste jag ju medge.

Hur som helst, imorgon blir det att klippa sig - skönt! Får se om det blir rak lugg eller inte, man vet ju aldrig med mig... Sedan blir det en sväng på stan med Sandra, fun fun! På kvällen blir det att fira Lajna som fyller 19 på lördag. Snart är inte hon heller någon plutt längre. Förhoppningsvis blir det utgång med Sandra bus på lördag och på söndag blir det julmarknad på Löfstad! Nice helg!

Färdig bloggat för idag. Skriver mer imorgon. Nu vill jag ha lite fler kommentarer också, skärpning!



Nu slipper jag äntligen denna skylt!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Grattis ännu en gång till körkortet!

2007-11-30 @ 00:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0