Var tar alla dagar vägen?

En del dagar försvinner så fort. Idag är en sådan dag. Jag tycker i och för sig att hela veckor flyger förbi nu för tiden, så det är väl inte så konstigt om även dagarna rullar på i en hisklig fart. Snart är också julen här och lika snabbt är den förbi. Hallå kan någon sakta ner det här skenande tåget? Det sämsta med julen är att man går och väntar och väntar på att det äntligen ska bli julafton, sedan när den väl är här då är den över på bara några timmar! Det är rätt sjukt egentligen.

Hur som helst. Imorgon är det dags för lilla uppkörningen, är inte ett dugg nervös. Inte än i alla fall, får väl se om det sakta men säkert kommer krypande imorgon bitti innan det är dags. Hoppas bara att det går vägen och att Jajje inte har så mycket att klaga på. Jag vill så gärna fixa uppkörningen nästa vecka. Det skulle kännas skit jobbigt om jag kuggade, även om chansen för att jag skulle göra det inte är särskilt stor.

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen, blir säkert lite tv tittande efteråt. Synd att man inte har någon att mysa med bara... Ibland önskar jag bara att jag inte kunde känna några känslor, bara vara helt tom. Fasen vad allt skulle bli mycket enklare då! Åtminstone för ett tag...

Kommentarer
Postat av: Jokiee

Att slutas känna saker gör en bara mindre mänsklig...Utan känslor skulle allt vara alltför tråkigt! Känslor är bland det bästa vi har även om dom ställer till kaos för oss ibland;) Tänker på dig, hann inte hem och skicka sms inan du började men det går säkert bra;) Miss youuu

2007-11-21 @ 10:07:11
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0