I just wanna scream and lose control

Det har varit en hård dag idag. Upp tidigt på morgonen, något som jag absolut inte är van vid längre, sen var det bara att pallra sig ner till körskolan för att göra teori... Suck. Det måste helt enkelt göras, ska ner dit imorgon igen. Har ju för sjutton teoriprov nästa fredag! Shit! Plugga, plugga och plugga lite till. Då vet jag vad jag gör i helgen i alla fall, haha.

Efter körskolan var det bara att ta sig hem igen så fort möjligt. Hem och hämta målarkläder, vidare bort till Becca för att måla de två sista Buff Buff spelen - äntligen! Att plocka fram, måla, plasta och plocka undan tog ca 6 timmar! Hela dagen hade ju nästan gått... Klockan 17.00 vandrade Becca och jag trötta och utmattade från lokalen. Glada över att veta att vi slipper måla fler spel från och med nu. Yes! Hjälpte henne hem med sakerna, sen var det bara att hoppa in i bilen för att åka ner en snabbis på stan med mamsen och brorsan. Skönt att komma hemifrån ett tag, om så bara för en kort stund. Bytte brorsans spel, handlade mat och åkte hem igen. Äntligen skulle jag få mat! Hade ju inte ätit mer än en halv banan sedan frukost, ändå var jag inte så hungrig... Mysko det där. Kanske inte är så värst bra för min magkatarr, men hoppas att lilla magen inte tog alltför stor skada.

Åt lite mat, pratade lite med Sandra, fastnade vid msn och datorn och sen dess har jag suttit här. Illa! Jag som skulle pluggat teori... Fan! Blir att läsa några sidor innan man ska sussa för natten då. Så ska man upp igen imorgon bitti för att åter igen pallra sig ner till körskolan och göra ännu fler test. Suck, igen. That's life! Önska mig lycka till, hehe!

Fast jag har ju i och för sig gjort en del bra saker under min tid här vid datorn, så man kan ju inte precis säga att jag slösat bort tiden... Laddade upp massor av roliga bilder som jag egentligen hade tänkt göra för länge sen, pratat med trevliga människor på msn och lyssnat på bra musik. Så allt är ju inte dåligt om man tänker efter. En annan rolig sak var att mitt nätverkskort verkar ha fått fnatt! Det fungerar alldeles utmärkt just nu, haha, man kan ju hoppas att det är någonting som håller i sig.

Men nu är det nog även dags för mig att krypa till kojs tillsammans med teoriboken, hade ju gärna haft någon annan att krama istället  i och för sig, men men. Den som väntar på något gott...


Sweet dreams! // E


I just wanna scream and lose control
Throw my hands up and let it go
Forget about everything and runaway... 

I just want to fall and lose myself
Laughing so hard it hurts like hell
Forget about everything and runaway...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0