I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!

Det blir utgång för mig den här helgen i alla fall! Jippi! Ska ut med Sandra och dansa på Trappan om några timmar, det ska bli så himla skoj! Är hur taggad som helst nu. Det här ska bli en toppen kväll! Men nu måste jag skynda, skynda. Måste hinna sminka mig och leta fram kläder! Sandra hämtar mig om 55 min! Gah! Kunde ju vara bra om jag kunde se till att passa tiden för en gångs skull! Är ju inte så himla bra på det, dessvärre... Som en del fick uppleva igår, förlåt mig!

Pluggat teori hela dagen, det går framåt. Fast imorgon blir det ordentlig skärpning! Fokus, fokus på bara teorin. Får se hur bra jag kan hålla det löftet. Pratade även med Jossan via msn idag! Åh, fy vad jag saknar dig vännen min. Fast nyss kändes det som att du bara var några minuter från mig! Love you! Det vet du gumman <3 Hörs imorgon igen.

Nu måste jag gå! Ha en bra lördags kväll! // E



And yeah yeah yeah I'm a lot to handle
You don't know trouble but I'm a hell of a scandal
Me, I'm a scene I'm a drama queen
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0