It's all about me

Då sitter man framför dumburken igen då... Inte mycket intressant som har hänt den senaste tiden egentligen. Gjorde teoriprovet i fredags, klarade mig galant! Puh, nu kan jag äntligen pusta ut. Dock har vi ingen bil längre, kommer ju alltid att minnas den dagen om man säger så. Firade Effi en stund på kvällen, sedan blev det utgång med Sofie och Sandra! Åkte hem rätt tidigt men hade för en gångs skull riktigt roligt!

En lugn helg väntade, myste med en film och var allmänt onyttig. För en gångs skull var jag riktigt nöjd, för stunden i alla fall. Har bokat uppkörning nu också! Helt galet, men samtidigt så himla underbart! Det finns verkligen ett slut på det här. Nu gäller det bara att öva, öva och köra, köra. Jag ska banne mig fixa det här, det kan du hoppa upp och sätta dig på!

Till och från känns det som jag håller på att tappa fotfästet totalt, vad händer?

I'm in a fight with the world but I'm winning
Stay there come closer it's at your own risk
Yeah you know how it is life can be a bitch

I don't have to try
To make you realize
Anything I wanna do
Anything I'm gonna do
Anything I wanna do I do

Don't you disagree
Cause you know
It's all about me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0