It's so outrageous!

Måste snart hoppa in i duschen och göra mig iordning... Ska träffa Becca om ca 1 timme, vi ska hem till Jennifer och laga mat och mysa! Det blir inte någon utgång för mig den här helgen, även om jag är rätt sugen på att följa med Sandra ut och dansa. Ekonomin tillåter det inte heller riktigt så det är bra om jag kan hålla mig hemma. Eller hemma och hemma, hemma hos Jennifer i alla fall, haha. Det är bra för mig om jag inte går ut helt enkelt. Måste ju plugga en massa teori nu i helgen, i förmiddags var jag nere på körskolan och gjorde några test igen. Det gick väl hyfsat, men jag är ändå orolig. Så jag bestämde mig för att plugga den här helgen och gå ner och göra några test på körskolan på måndag och ta ställning till hur det känns och hur det går då. Om det inte känns bra avbokar jag helt enkelt tiden, om det känns bra kör jag på! Det vore ju himla skönt om jag kunde få den där förbaskade teorin gjord någon gång! Men om jag inte känner mig ordentligt förberedd tänker jag inte utsätta mig för det i onödan. Hoppas, hoppas bara att jag är tillräckligt förberedd så att jag kan göra teorin nästa fredag. Så det här kan få ett slut någon gång. Då kan jag äntligen koncentrera mig på körningen fullt ut. Den som lever får se...

Såg att Jossan redan varit inne och pysslat lite med min blogg, hehe. Får se hur den kommer att se ut i slutändan... Är ju lite petig av mig när det gäller hur jag vill ha saker och ting (sorry Jossan inget illa menat). Får ta mig en funderare och diskutera lite mer med Jossan, hann ju inte göra det förut... Vi måste verkligen prata med varandra ordentligt gumman! Det var länge sen nu. Får se om vi kan höras en snabbis imorgon, men då måste jag faktiskt prioritera teorin! Så vi får helt enkelt se.

Nu måste jag verkligen hoppa in i duschen, bråttom bråttom! Vore ju kul om man kunde passa tiden för en gångs skull! Ha en trevlig helg alla bloggare därute!

See you soon! // E

It's so contagious
I cannot get it out of my mind
It's so outrageous
You make me feel so high all the time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0