Tillfälligt besök

Idag är en sådan där dag då allting flyter på som vanligt. Skönt. Äntligen är lite av den normala vardagen på besök i mitt liv igen. Träffade Sofie en stund på förmiddagen idag, vi måste verkligen se till att träffas oftare. Jag lovar att jag ska vara bättre på att höra av mig. Det var i alla fall super trevligt att få prata av sig och skratta! Jag mår alltid så bra när jag träffat henne, jag vet inte riktigt hur det kommer sig. Tack för att du alltid finns där för mig gumman! Ska träffa henne igen på torsdag, då du Sofie då ska vi bubbla ännu mer!

Hann även med ett snabbt besök på Elgiganten idag, fixade med papperna och så. Det känns verkligen super bra just nu! Något positivt ska man väl ändå få ha här i livet när allting annat är grått och trist. Fick ju även träffa Sandra då, hann med att prata om allt och ingenting på vägen dit och hem igen. Är så glad att jag har dig vännen! Finns alltid här för dig, no matter what, det vet du. Du fick mig på andra tankar...

Effi ringde och frågade om jag hade lust att komma och våldgästa henne en stund på kvällen. Så efter Elgiganten blev det hem och laga mat och sedan direkt till Effi. Vi hann prata om mycket! Oj oj oj, säger jag bara vad min mun gick på högvarv. Stackars Effi, men hon verkade i och för sig inte klaga, så jag hoppas att hon inte blev alltför uttråkad av mitt pladder. Du anar inte hur bra det kändes att få komma ner på jorden igen och landa lite för en stund, helt plötsligt kändes det som förr. Jag saknar den tryggheten.

Som ni märker så har jag hunnit med en hel del idag, konstigt nog så känns det inte alls som det. Hoppas på fler bra dagar framöver. Imorgon ska jag troligen träffa Effi och Jennifer (kanske Karro) på stan och gå runt och shoppa lite nödvändigheter och bara ha kul. Det känns bra att ha någonting att se fram emot, det behöver jag just nu. På torsdag ska jag som sagt träffa Sofie igen, längtar redan! Och på fredag blir det troligen party! Nice.

Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och försöka lindra min förbannade mensvärk som vägrar att ge med sig! Finns det någonting värre? Jag hoppas att den ger med sig...

Ha det gött! // E


Kommentarer
Postat av: Jokiee

Saknar dej vännen min! Har inte kunnat vara inne på lääänge nu, Julie har ju varit ledig! Men från och med imorgon räknar jag med massa sällskap? Låter som att du har lite och se fram emot nu iaf, låter bra! Verkar som du har fått jobb med minsann?=) Tror viktor bjälke jobbar där om han inte har slutat..:) Som sagt, msn imorrn!;) Love youu vännen!

2007-10-31 @ 10:58:14
URL: http://jokiee.blogg.se
Postat av: Becca

Jag längtar redan hem till tryggheten.. börjar inse hur skrämmande nära jag är vuxenlivet nu. Hela livet kommer bestå av jobb, jobb och jobb. Blää jag vill inte. Vill bara stanna tiden. Skönt att allt är bra där hemma iaf :)

2007-10-31 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0