Brunt = Svart?

Redan måndag! Tiden går som sagt alldeles för fort! Den här helgen har bara flugit förbi, det beror kanske mest på att jag åkte till Sandra i lördags men ändå. Hade i alla fall en toppen helg där! Stannade ju kvar där till på söndagen. Då blev det mer ridning! Den här gången red vi inte över fält, utan nu drog hon med mig ut på en tur i skogen. Måste nog erkänna att jag var lite skraj emellanåt, som då Aradis skulle "klättra" upp för ett mindre berg, oj vad rädd jag var då men det klarade hon ju utmärkt! Sedan hände en massa annat skojigt, vi red bland annat på en stig som låg mellan ett fält och skogen, där var det som att vara med i ett hugospel som Sandra uttryckte det, hehe. Hon satte precis ord på vad jag tänkte! För så kändes det, akta en gren, ducka, hihi. Men oj vad adrenalinet pumpade runt i kroppen efteråt, så himla skoj! Världens kick! Ge mig mera!

Trodde att mamma och pappa skulle komma och hämta hem mig framåt eftermiddagen, men när jag och Sandra kom tillbaka från ridningen hade mamma fortfarande inte ringt tillbaka som hon sa att hon skulle göra! Inte likt min mamma alls, ni som känner mig vet! Pratade med henne på förmiddagen och då skulle de kanske till IKEA men hon skulle höra av sig angående det. Det visade sig att hon hade glömt bort att hon skulle höra av sig, vilken fräckhet! Haha. Så jag stannade kvar ytterliggare en dag, då kunde jag ju åka in med Sandra till stan imorse eftersom hon ändå skulle till skolan då. Var lagom seg när jag vaknade av Sandras mobil kl.06.05 eller vad klockan nu var. Min första tanke; var är jag!? Hehe. Brukar inte bli så annars men antar att jag sov så djupt att jag blev lite fundersam där ett tag.
Tack för en super duper helg! Nästa helg blir det röj! Hihi.

Idag var det körskolan som stod på schemat. Usch, så dåligt jag körde idag! Såg inte trafikljusen i Norr tull rondellen! Och andra stunden tror jag minsann att jag ignorerade dem... Nej, usch vill inte tänka mer på det idag, det gick åt skogen. Vet ju att det även kommer sådana här dagar men det är ändå jobbigt när de väl kommer. Hoppas att det går bättre imorgon, för då är det dags igen. Det kommer att bli mycket körskola denna vecka. Dubbel lektion på torsdag också! Så nu måste jag råplugga teori samtidigt! Då vet ni alltså vad jag kommer att ha för mig under dagarna den här veckan. Fast det finns ju i och för sig några ljuspunkter under den här veckan, för det första så fyller jag år på torsdag för er som inte vet det, på fredag eller lördag blir det utgång med Sandra och girlsen och på lördag kommer släkten och firar mig! Något att se fram emot i alla fall.

Färgade håret nu på kvällen... Meningen var att det skulle bli mörkt brunt, men vet i sjutton om jag tycker att det stämmer alltså. Tycker mer att det ser svart ut! Hoppas att det blir bättre när man tvättat det några gånger... Får väl ta en bild så får ni kommentera vad ni tycker om the new me. Nu ska jag blogga klart och fortsätta lyssna på den bra musiken som Sandra skickar till mig!

Sleep tight! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0