I can't get over...

Ännu en dag har passerat i mitt för tillfället väldigt händelserika liv. Imorse var det meningen att jag skulle gå upp vid 09.00-09.30 tiden, målaren skulle ju komma hem hit inom sinom tid så man vill ju inte ligga och sova då. Mobilen ringde, jag steg upp och stängde av den och kröp sedan ner i min varma sköna säng igen. Något som jag verkligen inte skulle ha gjort. Vaknade inte förrän 11.30 igen! Ops! Så kan det gå när man sover gott, hehe* Var jätte nervös för att målaren skulle kliva in genom dörren när som helst! Men som tur var hann jag både bädda, klä på mig och äta "frukost" innan han kom.

Lagade mat idag; Ris, kycklingfilé och kall sås = mums! Brorsan klagade inte i alla fall. Det måste ju betyda att det var gott.  Måste nog medge att jag faktiskt lyckades väldigt bra! Lite stolt sådär, trodde väl att kycklingen skulle bli snustorr och att jag skulle bränna riset, men icke sa nicke. Det artar sig tror jag minsann!

Har pluggat teori resten av dagen, det har faktiskt gått rätt bra. Valde att göra frågorna först, sedan läste jag kapitlet och då lärde jag mig felen som jag hade. Har ju läst de första kapitlerna för länge sedan så jag orkade inte läsa om dem innan jag gjorde frågorna den här gången, men det fungerade visst bra på mitt sätt så imorgon är det bara att fortsätta. Imorgon är det också körlektion som gäller. Hoppas att det går bättre den här gången än vad det gjorde i tisdags!

You know I can't get over, no matter how I try and I don't know why... Precis så känner jag nu... Dessa förbaskade känslor som hela tiden måste göra livet svårt för mig. Kan de inte bara lugna ner sig ibland.

Nu är det dags för mig att krypa till kojs i min härligt rena och mjuka säng! Finns det verkligen något mysigare än att krypa ner i en nybäddad ren säng? Nae, jag tror inte det! Skulle ju i och för sig inte vara helt fel med att ha någon att mysa med förstås! Men det är väl det ända jag saknar i så fall, hihi*

Natti natt alla bloggare därute // E


Kommentarer
Postat av: Jokiee

attans jag som trodde jag vr saknad ocksa:( :P haha du far beratta om korlektionen snart, men du ska se att de gar bra idag, du fixar de dar:) de vet jag:Pguuud vad du segar har vantat 20 minuter pa dig nu.....host host sego! :P miss youu babe!<3

2007-09-06 @ 11:22:13
URL: http://jokiee.blogg.se
Postat av: Jennifer

Åh. Nybäddade lakan... Det är bland det bästa som finns. Vi får ta den där filmkvällen när jag kommer hem från falun! ;) Eller vad säger du? Puss

2007-09-06 @ 22:33:42
URL: http://jennifer82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0