Lördags mys!

Idag är det redan lördag, det är sjukt vad fort en vecka går om man tänker efter! Var det inte nyss måndag? Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik hemma hos Sandra. Passar på att blogga lite medan hon duschar... Ska göra ett försök med att inte låta det gå så långt mellan mina inlägg, så här kommer dagens blogg!

Igår kväll tog Effi och jag en sväng ner på stan för att ta en fika. Tyvärr så var väl inte vädret så bra som man kunde hoppats på att det skulle vara. Usch för regn och blåst säger jag bara! Verkligen höstväder. Mysigt med en liten tur ner dit i alla fall, då satt man inte bara hemma och glodde. Trodde ju att jag hade planer för kvällen, men det visade sig att jag hade fel. Efter stan gick vi hem igen, Effi skulle sova och jag skulle hitta på något som kunde fördriva tiden lite. Satte mig vid datorn ett tag men bytte ganska snabbt ut datorn mot tv;n. Såg "Svensson Svensson" reprisen, alltid lika roligt! hehe* Zappade runt lite grann men det fanns inte något speciellt att se på. Tiden lyckades gå rätt snabbt i alla fall, helt plötsligt var klockan 02.00. Bestämde mig för att det var dags för mig att försöka somna, var nog rätt trött egentligen för jag somnade som en stock!

Vaknade rätt sent imorse och såg att Sandra messat mig så jag ringde henne för att höra hur det var med henne. Hon tyckte att jag kunde komma ut och rida, och jag är ju inte svår att övertala som många av er säkert vet. Så vips satt jag i bilen ut till Sandra. Var ute och red förut, jag fick rida Aradis som vanligt och Sandra red Ricky. Det blev galopp och trav den här gången också! Oj, vad roligt det är! Får se om det blir någon ridning även imorgon... Snart ska vi nog se på film, blir nog "Stomp the yard" och kanske "A lot like love" - mys! Mumsa på godis ska vi nog också göra, haha!

Nu ska jag vara social!

Ciao! // E


Kommentarer
Postat av: Jokiee

haha "här kommer dagens blogg...igår kväll..." bra att du håller ordning på orden vännen hihi..bra att du bloggar lite iaf, kulatt läsa vet du! Är avundsjuk på era godiskvällar med film, sånt blir det inget av här..:S Får försöka ordna egna sådana..;) hoppas du har de bra;)pussssiii<3

2007-09-23 @ 21:21:17
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0