På en och samma gång!

Oj, vad konstigt allting känns just nu! Hela jag bubblar av känslor och tankar, vet inte vart jag ska göra av allting. Jossan åkte till England igår... Det känns hemskt tomt utan dig här vännen min!  <3 Men ändå anar jag att den värsta smärtan inte kommer förrän om ett tag, då jag på riktigt inser att vi verkligen inte kommer att träffas på 16 veckor. Jag längtar inte precis till den dagen då smärtan och saknaden efter dig gör sig påmind på riktigt. Just nu känns det ändå som att du bara är iväg på semester eller så och att vi kommer träffas snart igen. Jag vet att det inte är sant, men just nu känns det så... Det som lindrar lite är att höra att du har det bra och att du trivs! Då känns det lättare, men att du saknar oss och Sverige så mycket som du gör svider att höra. Man blir så hjälplös, vet inte vad jag ska säga för att lindra smärtan. In case you didn't know, så finns jag alltid här för dig det spelar ingen roll vart du är! Lyssnar alltid och ska göra allt jag kan för att du ska må så bra som möjligt, glöm aldrig det.

De senaste dagarna då... I torsdags var det dags för inventering på ICA Supermarket - mammas jobb. Ställde såklart upp - pengar, pengar! Även om det inte blir så mycket så är jag glad för den lilla slant jag får, det är så när man är arbetslös. Ska inventera på ICA Maxi imorgon också, suck. Visst är det rätt okej ändå och där brukar jag ju tjäna rätt skapligt, men i alla fall. Det finns ju roligare saker om jag säger så. 

Igår ringde Sandra och frågade om jag ville hänga med till Linköping på fest. Lite tveksam till en början men jag är inte så svår att övertala, hehe. Så jag följde helt enkelt med! Kvällen började i stan med förfest hos Lina - en klasskompis till Sandra. Rätt trevligt faktiskt, mysigt med studentkorridor. Dock var vi tvungna att dra vidare ganska tidigt om vi skulle hinna med tåget till Linköping. Åkte då till nästa förfest hos Rasmus. Den var trevlig, träffade lite kompisar till Rasmus från Nyköping. Efter ett tag bestämde vi oss för att dra in till stan och gå till något av uteställena där. Ska väl kanske påpeka att ingen av oss hittar i Linköping eftersom både jag och Sandra är från Norrköping och Rasmus och hans kompisar kommer från Nyköping från början. Det löste sig i alla fall till slut. Kom till ett ställe som hette Blue Heaven (nu i efterhand visar det sig visst att det inte hette så men men) skit trångt dansgolv. Snacka om att man fick en släng av klaustrofobi där. På vägen ut märkte vi att det fanns ett till dansgolv, ett mycket större på undervåningen, men det får helt enkelt vänta tills nästa gång. Sammanfattningsvis så var det en bra kväll, trots vårt farande hit och dit! Ingenting är ju tråkigt med Sandra - the partyprincess! Saknade dock dig Jossan extra mycket igår när vi gick ut! Fy vad vi ska parta när du kommer hem!

Idag var det födelsedagskalas i Krokek som gällde, Simone bus fyller ju 16 år på måndag så vi firade henne i förskott. Hoppas att du får användning för pengarna, men det brukar ju inte vara så svårt att bränna dem, haha. Måste ses nästa vecka! Glöm inte det. Bara att du hör av dig så ska vi nog kunna ses. 

Nu på kvällen drog jag bort till Keski ett tag, träffade Becca, Jennifer, Karro och Effi. Länge sedan Becca, Karro, Jennifer och jag träffades tillsammans! Minns vår tid tillsammans allt för väl tjejer, oförglömligt. Umgicks lite grann, snackade och så... Sedan var det dags för Jennifer, Effi och Jennifers klasskompis Malin (som också var där) att dra ut. De skulle visst till Trappan, hade tänkt följa med men ändrade mig i sista stund... Ska nog som sagt ta det lite lugnt en tid framöver. Det kommer nog mamma att gilla, eller vad säger ni Jossan och Sandra? Haha. Känner att det var rätt beslut, är trött nu så ska se till att göra mig iordning och krypa ner i den mjuka sköna sängen. Blir en hård eftermiddag/kväll på Maxi imorgon, är ju bra om jag är utvilad så att jag inte räknar helt galet. 

Sov så gott alla bloggare därute! // E


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, Ja vad ska mamma säga när jag drar med di ut nästa helg? haha, ne blir nog en lugn helg då, förhoppningvis :D Ringer dig senare idag! PUSS

2007-09-02 @ 12:55:47
URL: http://goldticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0