Party!

Sitter för tillfället ute på landet hemma hos Sandra. Väntar på att hon ska komma ut ur duschen... Ikväll blir det party på Trappan! Ja! Lite ändrade planer där, vad gör man inte för att stilla danssuget. Hihi* Hoppas på en riktigt pang kväll, det var ett tag sedan så det är mer än välbehövligt.  Ska bara se till att komma in i rätta partyhumöret först, just nu är nog Sandra mer partysugen än vad jag är. Men det ska nog gå att ändra på!

Igår var jag hundvakt åt sötnosen Engla, Sandras hundvalp. Det gick jätte bra! Vi busade, sov, åt och helt plötsligt hade Sandra slutat skolan och kom hem till mig för att äta lite middag. Efter middagen bar det av mot Sandra igen, där vi åt pizza, godis (mums, men hur går det egentligen med nyttigheten Emelie?) och träffade boysen. Efter det att vi hade träffat dem åkte en trött Sandra och Emelie hem till Sandra igen och somnade på fläcken! Vi hade ju trots allt gått upp rätt tidigt dagen innan eftersom Engla skulle vaccineras och Sandra skulle till skolan.

Imorse fick vi i alla fall sova ut ordentligt. Vaknade med en hund i sängen imorse igen, hihi, Harry hade krupit upp hos mig och efter ett tag också krupit in under täcket. Undrar hur han fick luft!? Gick upp segade i oss frukost, segade lite på rummet tills det blev liv i Sandra och hon fick för sig att vi skulle ut ikväll! haha* Älskar hennes infall! Sedan blev det fart på oss, var ute med hundarna och åt middag... Bestämde oss för att inte rida idag på grund av blåsten, hästarna är nervösa och vi tyckte att det var rätt kallt. Nu har vi båda duschat och ska väl börja göra oss iordning snart. Drar in mot stan vid 20.00 tiden, måste ju hem och byta kläder innan vi ska ut. Förmodligen drar vi väl till Gripen på förfest innan Trappan, blir nog kul även om det är Sandras klasskompisar. Hoppas på en super duper kväll!

Nu ska vi ut med vovsingarna igen!

Have a nice day! / E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi hade väl kul? Jag tror jag hade det iaf:P Alla jag träffade i skolan sa idag "Du såg ut att ha kul ialla fall" haha.. Hoppas naglarna blev bra? (:

2007-09-17 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0