Snart så...

Onsdag kväll, nu är det inte lång tid kvar tills jag fyller 19! Inte för att det känns som jag ska fylla år, vilket är lite tråkigt. Jag har alltid tyckt att det varit så spännande, men jag antar att det där försvinner med åren. Känns väl inte heller som en särskilt viktigt ålder 19 liksom, bara en mellanålder mellan 18 och 20. Det är ju då de riktigt stora förändringarna i ens liv sker! Men men, hoppas på en bra dag imorgon i alla fall. Det kan jag väl vara värd tycker jag.

Imorgon blir det dubbellektion med Yvonne, landsvägskörning och bromsning inför halkan! Usch och fy vad nervös jag är. Jag vill inte! Håll tummarna för att jag överlever, haha. Hoppas att det går lika bra som förra gången... Måste läsa på i boken inför imorgon också, boring. Tanken var att jag skulle ha gjort det tidigare på dagen idag men så blev helt enkelt inte. Vaknade nämligen upp och var hur snurr i huvudet som helst och mådde illa! Tänkte att det berodde på att jag inte ätit på länge eller att jag helt enkelt sov för länge (det blev ju ändå rätt sent) men efter lite frukost mådde jag fortfarande lika dåligt. Sämre blev det när mamma kom hem och inte förrän efter lite ordentlig mat i magen började jag successivt må lite bättre. Nu är jag helt återställd, som tur är eftersom jag ska köra imorgon. Plus att man kan ju inte vara sjuk på sin egen födelsedag! Hehe. Så jag får ta tag i den där läsningen alldeles strax, ska bara ta en tur in i duschen först. Hoppas bara att det inte går allt för segt att läsa allt det där... Boring!

I helgen blir det att parta tillsammans med brudarna! Är hur partysugen som helst. Men så var det de där med drickan... Sandra sätter ju igen press alls inte, eller vad säger du Sandra? Hihi. Får väl ta och ringa det där samtalet någon gång då! Ser ut som att det blir Trappan den här helgen också. Utgång på lördag, får se vad som sker på fredag ska prata lite med tjejerna. Är ju hur dålig som helst på att höra av mig! Fy, jag skäms! Hoppas på en riktigt super duper helg! Måste bara hitta det där riktigt rätta partysuget som jag hade igår igen. Men det kommer väl, än är det ju inte helg. Jag SKA ha kul! Så det så!

Nu ska jag röra mig mot duschen och sen blir det teori för hela slanten... Ha en trevlig kväll!

Adios! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0