Torsdag med en släng av fredag!

Hann inte blogga igår, klockan blev för mycket så jag lät det helt enkelt vänta till idag. Sorry, Jossan men jag lovar att du ska få reda på allt som hände igår i alla fall.

Igår kom målaren hit för sista gången, så nu är både vardagsrummet och brorsans rum klara. Det blev jätte fint! Uppdaterar kanske med bilder eller något sånt någon dag.
Hade också körlektion igår, en hel del skratt från både mig och Yvonne blev det. Det som jag kommer ihåg mest är väl Yvonnes kommentar; Hörredu ballerinnan ner med hälen! Haha* Tenderar att koppla med tåspetsen och hälen i luften, inte undra på att jag blir precis slut i benen. Det visade sig visst också att när jag tog ner hälen slappnade jag även av i axlarna! Annars brukar jag sitta med axlarna högt uppe, ballerinafot och slutar då och då att andas. Inte särskilt hälsosamt om du frågar mig, det där får jag ta och jobba på annars kommer det bli himla jobbigt att köra bil. Även nu när jag sitter vid datorn drar jag upp axlarna hela tiden, måste sluta med det!

Igår var jag också nagelfixare åt min kusin som ska på disco idag. Limmade dit lösnaglar, filade, målade och dekorerade. Tog mycket längre tid än jag trodde! Men oj så fint det blev! Kul att hon blev så nöjd också! Så det blev ingen teori igår... Men men det jag inte hann då får jag hinna med i helgen. I helgen blir det också en färd till IKEA, förhoppningsvis åker vi dit imorgon! Åh, det var länge sedan. Kanske att man kan få sänggaveln som jag spanat in, vem vet. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

För tillfället håller mamma och morfar på att skruva upp en hylla i brorsans rum, mamma och jag ska göra iordning därinne idag. Så snart måste jag koppla om datorn... Äntligen kan jag få sitta vid min älskade dator igen! <3

Ikväll blir det mys och filmkväll hos Sandra! Vi börjar väl med att äta mat inne i stan och hyr sedan film innan det är dags för oss att bege oss ut till Husby. Ska bli roligt att få umgås lite med tjejorna, jag är hundra på att det kommer bli en toppen bra kväll! Synd att inte du kan vara med Jossan! <3 Miss you like crazy!

Tack för mig, puss och hej! // E

Kommentarer
Postat av: Josieee

haha ballerina ayy sounds just like me, hihi jag vet hur det ar med axlarna sitter likadant! superjobbigt om du fragar mig!:S
jag ar ruskigt avundsjuk pa er darhemma, sjalv ska jag snart sova, har ju inga sovmornar har...vaknar senast sju varje morgon:S jippiee eller inte... ska fa rida imorrn igen iaf..hoppas ni har en jattetrevlig kvall darhemma nu" saknar dig som sjutton! <3

2007-09-07 @ 23:05:34
URL: http://jokiee.blogg.se
Postat av: Jennifer

Vart målade ni om? O_o Du får gärna fixa mina naglar också.. Hehhe. Det är kanske det som är ditt framtida drömyrke? :P Nagelfixare.. Ha det så kul ikväll! Puss

2007-09-08 @ 17:40:57
URL: http://jennifer82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0