Etthundratjugonio

Nu har jag känt dig i fyra månader - 129 dagar för att vara exakt. Du är det bästa som har hänt mig, jag kan inte säga det för många gånger. Varje gång du stryker mig över kinden och ser på mig som bara du kan, ja då pirrar det i hela kroppen och hjärtat rusar iväg. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Philip! Jag kan inte tänka mig någon som passar så bra tillsammans med mig som du gör. Du får mig alltid att skratta och med dig känner jag mig så trygg. Aldrig kunde jag väl ana att när jag fann kärleken så fann jag också en vän, med dig kan och vågar jag berätta allting för. Vi kan diskutera och fundera i evigheter. Philip, du gör mig till världens lyckligaste tjej! Jag älskar dig!

image105

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Hej Emelie,



Försöker komma i kontakt med dig, gäller en tv-produktion. Ring mig så berättar jag mer! Många hälsningar/ Rose-Marie på Strix 08/522597 35

2011-06-22 @ 13:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0