Jag älskar dig!

Nu har min älskling åkt tillbaka till Skövde för att göra lite nytta. Så nu sitter jag här ensam och grubblar, som jag alltid gör alldeles för mycket. Snart är det dock dags för mig att träffa Sassa för att ta en sväng på stan, det ska bli roligt att träffa henne igen. Att få någonting annat att tänka på, det behöver jag. Måndagar är aldrig en favorit dag.

Ska även på en arbetsintervjuv idag, pirrigt i magen vill jag lova. Korsar både fingrar och tår och hoppas verkligen på det bästa. Detta kan vara lösningen på alla mina problem.

Resten av veckan vet jag inte vad som händer och sker, något förslag någon? Hör gärna av er om ni vill hitta på något! Hoppas såklart att dagarna rullar på fort så att det blir fredag igen, hehe.

Älskade älskling, jag förstår inte själv hur mycket jag älskar dig! Mitt hjärta är överfullt av kärlek och de senaste dagarna tillsammans med dig går inte att beskriva. Du är det bästa som har hänt mig och jag är så tacksam för att du finns i mitt liv. Utan dig vet jag inte hur jag skulle klara av allting! Du är min solstråle, min älskling och jag älskar dig över allting annat på denna jord!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Grattís till jobbet :)

2008-04-14 @ 17:20:57
URL: http://isqristall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh jag som trodde att jag var din solstråle:( Måste jag börja konkurrera om platsen vaah?;) GRATTIS igen gumms

2008-04-14 @ 22:09:58
Postat av: Becca

Jag väntade på att du skulle dykt upp på msn i söndags.. men ingen Eme kom. Har hört att din mobil är lite konstig också.. men kolla upp en dag som passar och hör av dig så kan vi ses.

2008-04-15 @ 16:51:22
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0