Suck, suck, suck!

Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som är fel idag, men det är någonting som inte stämmer. Dagen började ju bra, upp tidigt och ut på en promenad. I min fantasi skulle det här bli en toppen dag! Jag skulle kolla runt efter lite jobb och så, träffa Jossan i eftermiddag och bara ha det bra. Just nu vill jag bara försvinna från jordens yta, suck. Så blir jag förbannad och stressad över att jag inte har fått något gjort heller! Fan också! För att göra allting ännu bättre så saknar jag Philip som ett as! Det här kommer att bli en lååång vecka... Allting känns bara så grått och trist. Ingenting är roligt, det finns ingen musik som jag vill lyssna på, inget jag vill göra, har inte ens ro att läsa en bra bok. Suck och åter suck. Hoppas att det blir natt snart så att jag kan få gå och sova, drömma mig bort från den här dåliga dagen!

Nu måste jag försöka få lite gjort på jobb fronten, annars kommer jag att gå under totalt. Snart är det också dags att gå och hämta kusin Emma i skolan och efter det lär det ju inte bli mycket gjort så nu måste jag sätta fart. Älskade älskling du anar inte hur mycket jag saknar dig idag, mer än vanligt! Om det nu är möjligt förstås? Du är det enda jag tänker på... Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jokiee

Dagarna går upp och dagarna går ner. Det är bara hoppas att de flesta går uppåt;)

2008-04-02 @ 12:43:04
URL: http://jokiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0