Tråkiga söndag!

Sitter här i ett fläckvis stökigt och obäddat rum och tråkar. Har blivit utlämnad till min egen ensamhet, av en pojkvän som för stunden är ute på äventyr i en annan stad. Det är inte klokt vad lätt jag blir uttråkad så fort jag blir lämnad ensam, hela världen går nästan under. Bara nästan...

Har inte den blekaste aning om hur jag ska spendera dygnets alla timmar, som för stunden är alldeles för många. Blir mycket troligen i min obäddade säng framför dumburken. Suck. Kan det blir värre? Tror inte det. Det är väl som man säger, för att veta när man har roligt måste man ha det lite tråkigt. Suck igen.

Det här bevisar verkligen min teori om att söndagar är tråkiga. Tråkigt väder och inget att göra, blä! Får se om jag lyckas ta mig samman och göra iordning i både mitt rum och mig själv. Just nu tänker jag bara tyckta synd om mig själv och ligga som en padda framför tv;n och glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0