Cupcakes och kärlek!

Hann inte blogga igår. Som ni alla redan vet så var det ju Alla Hjärtans Dag igår, även om man inte firar det så är det väl ganska svårt att gå miste om det, eller? Som så många andra kan jag hålla med om att det är en grymt överskattad dag, visst är det mysigt att man har utsett en speciell dag då man kan visa sin kärlek lite extra men det har gått så långt över gränsen nu anser jag. Hur som helst, jag hade ju mer än gärna firat denna speciella dag tillsammans med min älskling. Eftersom detta inte var möjligt myste jag och Anna framför tv;n istället, med varma mackor och hemmagjord smoothie. Mums!

Igår var väl en dag som alla andra. Väcktes av mamsen på morgonen, fick en ask med geléhjärtan och en mysig beige pläd med hjärtan på av henne och pappa. De är bra gulliga ibland. Några timmar senare fick jag dagens stora överraskning! Ett blomsterbud ringde på här med blommor. Till mig! Vem tror ni att de var från då? Philip såklart! Åh, hela jag smälte till en enda stor klump, jag kunde inte sluta le. Tusen tack min älskling, du anar inte hur mycket jag älskar dig!

Igår bakade jag cupcakes som jag mycket noggrant dekorerade med små hjärtan och silverkulor, dessa blev mitt sätt att visa uppskattning på mina nära och kära. Fick nu i efterhand höra att de var väldigt uppskattade, vilket alltid värmer. 

Just nu ska jag slå ner mig i soffan tillsammans med mamma och glo på Let's Dance och mumsa på pizza. Onyttigt jag vet och jag borde inte äta det, jag vet det också. Fast idag får det bli ett undantag, det var faktiskt länge sedan jag åt pizza nu. Ha en mysig fredags kväll, det ska jag ha!

image102


Kommentarer
Postat av: Anna

Har precis ätit upp halva min :) den var jättegod! tack så mycket :) hoppas din kväll blir mysig, jag ser också lets dance med min mamma! hörs snart. puss

2008-02-15 @ 21:16:27
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0