En vanlig dag

Stänger dörren, sätter igång lite bra musik och sätter mig ned för att knappra ihop dagens inlägg...

Kan konstatera att det redan är onsdag, något som gör mig glatt överaskad vill jag lova. Onsdag betyder nämligen att det snart är torsdag vilket i sin tur betyder att det snart är fredag, och på fredag kommer min pojke hem! Åh, vad jag längtar! Det är länge sedan som jag fick pussa på honom nu. "Tålamod är en fiskares bästa vän". Antar att jag helt enkelt får lära mig att ha lite mer tålamod...

Det har varit en rätt vanlig trist dag idag med pissigt väder dessutom. Förutom stunden med Anna och Sofie då det blev en hel del skratt och en del återblickar. Efter det gick jag hem och åt fläskpannkaka och glodde på "Jalla Jalla!" Ingen favorit precis men bättre än allt annat som visades på dumburken för stunden. Sedan fastnade jag där som vanligt... Boring!

Får se vad jag kan tänkas hitta på imorgon. Tänker inte sitta fast klistrad i fotöljen och glo på tv i alla fall! Funderar starkt på att nörda hela dagen framför Guitar Hero, är allt lite nyfiken på det nu. Fast det är såklart en hemlis, hehe. Har i och för sig lovat Jossan att vara lite kontaktbar på msn imorgon så vi får la se vad som händer och sker. En sak är säker i alla fall, imorgon blir jag ensam hemma hela dagen. Så himla skönt, känns riktigt bra faktiskt. Vilket det inte alltid brukar göra, men nu så.

Nu är det sängen som gäller, helt otroligt klockan är ju endast 22.30! Blir nog att läsa lite för en gångs skull, är ju rätt mysigt bara jag kommer igång. Bäst att jag sätter fart! See you...


Kommentarer
Postat av: Becca

Duktig du har blivit på att uppdatera i din blogg, fortsätt såå nuuuu! HEJA HEJA HEJA! Ses på fredag om inte annat ;)

2008-02-06 @ 22:50:09
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0