FF = Finally Friday

Fredag = Philip kommer hem! Yes, äntligen får jag träffa min sötnos igen. För stunden sitter jag och mumsar på en macka, kom nyss på att jag inte ätit något förutom frukost idag. Ops! Inte bra... Hoppas att Becca har gjort mycket mat tills ikväll, hehe.

Idag har jag inte gjort mycket alls, ändå känns det som det. Har hjälpt till lite grann att städa här hemma, glott på tv och duschat... Vart tar all tid vägen egentligen? Bäst att jag börjar sminka mig och fixa håret strax, Effi kommer och hämtar upp mig om ca 1 timme. Vore ju roligt om jag för en gångs skull kunde passa tiden, ehum. Effi, jag lovar att göra mitt bästa!

Sov föresten ur uselt i natt. Hade något som påminde om kramp i vänster ben, vilket gjorde det näst intill omöjligt att överhuvudtaget somna. Antar att jag somnade av ren och skär utmattning till slut. Trots detta fick jag inte många timmars sömn, fast det är rätt bra med tanke på att älsklingen kommer vara super duper mega trött idag. Vore bra om vi kunde matcha varandra för en gångs skull, hihi. 

Om man skulle ta och masa sig in i badrummet och göra iordning sig då... Lite beröm till mig som bloggar för sjätte dagen i rad nu! 

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Becca

Fortsätt med din nya bloggvana ;)

2008-02-09 @ 19:53:34
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Anna

Nu när helgen är över förväntar jag mig att du ska blogga igen ;D

2008-02-11 @ 16:12:04
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0