Glädje

Idag mår jag fantastiskt! Jag vet inte hur det kommer sig, men redan imorse när jag satt där för mig själv vid köksbordet och åt frukost och läste tidningen så böjade det att spritta av glädje i hela mig. Jag nynnade med i musiken och allting kändes på topp! Det är så himla härligt att för en gångs skull må bra, det har ju växlat ganska mycket den senaste tiden. Nu ska jag se till att det håller i sig och njuta!

Träffade även Anna idag, flängde runt lite på stan och fönstershoppade. Sedan hem till mig, fixa mat till brorsan och mig - idag blev det spagetti och köttfärssås. Sedan en massa tjejsnack. Anna du är för rolig! Planer inför alla hjärtans dag minsann, vad gör två ensamma tjejer på alla hjärtans dag? Svar; svullar framför tv;n tillsammans! Så nu ser jag verkligen fram mot torsdag, trots att älsklingen inte är hemma... Anna och jag ska ha en super mysig, svullar dag! Kan det bli bättre?

För stunden sitter jag och väntar på att den där röda saken ska spela sin fina melodi... Har han glömt bort mig? Nä, Emelie skärpning! Du ska inte vara en sån där klängig, jobbig flickvän nu. Nej jag vet, men kan jag rå för att jag är så kär att jag inte ens kan tänka på något annat? Eller att jag längtar så mycket efter honom att jag håller på att gå under?

Nu ska jag nog forsätta att se på "Nynne", något måste man ju sysselsätta sig med. Får se vad jag kan tänkas hitta på imorgon, är det fint väder blir det nog en promenad det skulle vara härligt. Måste ju röra på mig lite grann nu när jag inte kan träna. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0