Hårfärgning

Torsdag - en dag närmare fredag! Wei, imorgon är det fredag!!! Kunde man vara lyckligare eller? Jag tror inte det.


Den här dagen blev allt lite annorlunda mot vad jag hade tänkt mig, fast inte på ett dåligt sätt utan på ett bra. Det började med att Anna ringde och frågade snällt om vi inte kunde gå på stan och handla hårfärgen idag istället för imorgon som det från början var tänkt. Eftersom jag inte hade något bättre för mig så bestämde vi oss för att göra så.

Vid 3 tiden började vi glatt färga håret på varandra, när klockan började närma sig 22 var vi inte lika entusiastiska längre... Undrar hur det kommer sig? Det hela slutade i ett missfärgat hår och ett klent försök till ljusare slingor - ingen direkt höjdare om man säger så. Efter den här dagen kan Anna och jag lätt konstatera att det finns en klar anledning till varför man går och färgar håret hos en frisör. Hur som helst det kan ju inte alltid bli som man hade tänkt sig.

Nu sitter jag här hemma framför datorn med något slags försök till slingor i håret. Smutsigt är det också, usch behöver verkligen ta en dusch... Får se om jag hinner masa mig in dit innan klockan blir för mycket. Mamsen är ju inte så värst glad på mig heller vilket har lett till att jag är piss sur för tillfället. Åh, vilket roligt slut på dagen att behöva gå och lägga sig sur och grinig. Känner mig som en femåring just nu som bara vill lägga sig ner på golvet och skrika och tjuta! Bäst att jag går och lägger mig innan mitt pissiga humör förstör något mer för mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0