Helgens spännande händelser

Precis som Anna hoppades på så ska jag givetvis fortsätta med mitt bloggande nu när helgen är över. Tanken är väl att jag även ska blogga när det är helg men eftersom jag spenderar helgerna tillsammans med min älskling så prioriteras bloggandet väldigt lågt då. Ni får helt enkelt stå ut med att inte höra från mig på helgerna, om ni nu klarar av det vill säga, hehe.

Kan väl ta och berätta lite om helgen som någon slags kompensation;

I fredags var det ju tjejmiddag hemma hos Becca Bus. Där böjds det på super god mat och en super duper god efterrätt! Det gjorde du riktigt bra Becca! Självklart blev det massor av girltalk och fnitter som hör till en typisk tjejmiddag. Tyvärr så kunde ju dock inte Karro komma, hon hade tydligen blivit sjuk av någon mat eller så. Detta var såklart väldigt tråkigt, speciellt eftersom hon mådde dåligt. Hoppas att du är på bättringsvägen gumman, tänker på dig. Hur som helst, tack Becca för en väldigt trevlig tjejkväll något som vi helt klart måste göra om!

Stackars älsklingen min fick sitta hemma tillsammans med mina föräldrar och vänta på mig. Fast när jag väl kom hem verkade det inte som han haft det så himla tråkigt. Det var i alla fall vad han sa, man kan ju bara hoppas på att han talade sanning...

Resten av helgen umgicks jag såklart med, ja ni vet vem. Det blev en massa mys, fast lite duktiga var vi och tog en promenad runt strömmen. Dock hade jag något fruktansvärt ont i nacken och ryggen på lördagen vilket inte var så himla roligt, jag måste verkligen se till att gå till en massör nu! Ska se om det finns någon tid redan den här veckan.

Det är konstigt det där med kärlek. I fredags så kändes det så himla främmande att ha honom här hemma hos mig igen, men samtidigt kunde jag inte vara lyckligare. Jag antar att jag hade vant mig lite vid att inte ha honom i närheten, men så fort jag fick träffa honom nu igen så ville jag inte släppa taget. Nu saknar jag honom som mest - de första dagarna varje vecka då han nyss har åkt är alltid värst. Den här gången behöver jag dock inte vänta lika länge, han kommer ju hem redan på fredag.

Jag trodde aldrig att man kunde känna såhär för en annan människa, men jag måste erkänna att jag är så kär nu att jag snart spricker! Ingen kan få mig att skratta som du och ingen gör mig lyckligare älsklingen min. Tillsammans med dig är jag världens lyckligaste flicka! Min största rädsla är att en dag vakna upp och inse att allihopa bara är en dröm...

Det där var helgen det, jag undrar om ni verkligen orkade läsa igenom alltihopa. Nu ska jag gå och lägga mig, usch har världens huvudvärk och mår illa en väldigt dålig kombination. Hoppas att jag mår bättre efter en god natts sömn. Snipp snapp snut så var dagens blogginlägg slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0