Kärlek!

Åh, jag är så glad, så kär och så lycklig! Fick ett mess av älsklingen för en stund sedan, han fick verkligen mitt hjärta att smälta. Nu kan jag inte sluta le, är rätt säker på att jag till och med kommer att somna med ett stort leende på läpparna. Det värmer och bubblar i hela mig nu, tänk att man kan känna så här för någon annan människa det är ju helt galet - fast på ett bra sätt! Jag älskar dig Philip!

Nu har jag också kommit fram till Anna ska få göra slingor på mig. Fick en galen idé igår att jag ville göra mitt hår lite ljusare, kände att jag behöver en förändring eftersom jag inte ska klippa mig än på ett tag. Nu snackar vi såklart inte blonda slingor i mitt så annars mörkbruna hår, utan snarare ljusbruna slingor som ska ge effekten av en slags skiftning.

Får se när det hela ska äga rum, det får diskuteras med Anna imorgon. Imorgon ska jag nämligen träffa henne och Sofie. Fun fun! Länge sedan jag träffade Sofie nu, minst 3 veckor eller något sånt. Hel galet att vi låter det gå så lång tid mellan - det får vi allt ta och förbättra helt klart. Får se vad vi kan tänkas hitta på för bus, det får ni troligen reda på i morgondagens blogg.

Idag fyller en annan person som jag träffar alldeles för sällan år, nämligen Sandra! Ett stort grattis på 20-årsdagen gumman! Hoppas att du har haft en bra födelsedag.

Nej, nu är det duschen som gäller och sedan ska jag krypa ner i min nybäddade sköna säng! By the way så är det tredje dagen i rad som jag bloggar, väldigt duktigt av mig tycker jag. Natti natt små vänner!

"I believed that love was overrated 
Until the moment I found you"

Kommentarer
Postat av: Philip

kul att messet uppskattades :)puss

2008-02-06 @ 13:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0