Namnsdag!

Nu har jag visst blivit dålig på att blogga igen. Fy skäms Emelie! Det var ju precis såhär det inte skulle bli, hmm.... Skärpning!

Nu struntar vi i det. Idag är det torsdag och det betyder att älsklingen kommer hem, han klev faktiskt precis innanför dörren just när jag höll på att skriva denna mening. Haha, coolt! Annars har jag inte gjort så mycket vettigt idag, eller jag har pysslat med mitt CV och personliga brev. Det har väl hum, gått rätt bra...

Idag har jag föresten namnsdag. Grattis till alla som heter Maria, skulle tro att det finns en hel del sådana runt om i Sverige.

Imorgon kommer Jossan hem! Helt galet att hon har varit borta i 6 hela månader. Välkommen hem gumman!

Nu ska jag vara lite social mot min pojkvän. Får se om jag lyckas blogga imorgon igen. Ha det gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0