Smått och gott

Nu har det visst blivit ett litet blogg uppehåll i några dagar, jag hoppas att ni inte har dött av uttråkning. Om ni nu roar er med att läsa om mitt super intressanta liv. Hur som helst, det viktigaste är ju att jag bloggar nu igen eller hur? Vad har jag då haft för mig den senaste tiden? Jo, jag har; myst med min pojke, skrattat tillsammans med mina girls och varit och knäckt ryggen. Visst låter det spännande? Ni skulle bara veta!

Jag kan bara inte få in i mitt lilla huvud att det redan är onsdag, har jorden börjar snurra snabbare den senaste tiden? Det känns nästan så om du frågar mig. Att dagarna flyger förbi har i och för sig sina fördelar, tiden tills dess att jag får ju träffa min sötnos känns inte alls särskilt lång. I och för sig så kommer han ju hem en dag tidigare än vad han brukar den här veckan, så det har väl också med saken att göra.

Jag förstår inte riktigt hur jag kan sakna honom efter knappt 2-3 dagar, och jag känner lite skuld över att jag känner så... Det sista jag vill är ju att vara sådär klängig och jobbig! Ändå kan jag inte stoppa det, kärleken har visst flyttat in i min kropp och fyllt varje cell med kärlekens ljuva gift. Jag är fast, så enkelt är det.

Nu ska jag nog hoppa i säng och mysa med min bok, har fått det som vana nu. Det är så himla befriande att få sväva bort till en annan värld och leva där i en timme eller två. Efter det somnar jag så sött så. Får se vad som händer och sker imorgon, har bestämt mig för att jag ska upp med tuppen och inte såsa i sängen halva dagen. Det återstår dock att se hur väl jag lyckas med detta. Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är så glad för din skull gumman

2008-02-21 @ 00:47:25
URL: http://www.emmahannahemera.blogg.se
Postat av: Jennifer

mysigt att vara så kär! :)))

2008-02-27 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0