Tom fast ändå inte

Sitter här vid datorn och har inte den blekaste om vad jag ska skriva. Fingrarna rör sig osäkert över tangentbordet utan att riktigt veta vilken tangent som ska tryckas ner här näst, och hjärnan verkar vara tömd på tankar.

Dagen har bjudit på ett fantastiskt väder! Vaknade upp till en klarblå himmel och fågelkvitter, då kan man bara inte låta bli att dra på smilbanden. Det doftar vår skulle jag tro. Jag förundras av att man kan bli så otroligt lycklig av så små saker här i världen. "Det är de små sakerna som räknas" - stämmer in väldigt bra, speciellt en dag som denna.

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag eller Alla Stjärtars Dag som Anna skulle ha sagt. Eftersom jag inte kan spendera denna dag med min älskling så får jag gör det med en annan älskling istället. Nämligen Anna, haha. Två tjejer som inte får vara med sina älsklingar får helt enkelt finnas där för varandra istället! Får se vad vi kan tänkas hitta på, men jag är rätt säker på att det kommer bli super bra, det brukar ju bli det. Vill också passa på att säga lycka till, till dig Anna som ska provjobba imorgon. Lycka till tjejen, det kommer du att fixa galant! 

Pratade nyss med min älskling Philip. Det här måste vara sensation, vi har faktiskt inte pratat med varandra på tre hela dagar och ändå känns som det var evigheter sen vi hördes sist. Snart är det ju helg igen och då blir det mys, bara två dagar kvar nu... 

Nu ska jag hoppa i säng, ska nog fortsätta läsa i min bok lite grann innan det är god natt för mig. Bloggar som vanligt vidare imorgon. Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0