Konsten att laga mat!

En något sen lunch håller just nu på att tillredas i ett kök någonstans långt ute på landet. Om jag säger såhär, jag tror inte att jag och Philip ska vistas i samma kök samtidigt. Vi lyckades nyss spilla juice över halva spisen, suck. Var han tvungen att slå ut med armen rakt framför mig när jag stod och drack juice eller? Hur ska den här dagen sluta, frågar jag mig själv.

Antar att man får se det här som en övning inför framtiden. Jag menar, om vi inte ens klarar av en dag ute på landet själva hur ska vi då klara av att åka iväg på semester eller något liknande tillsammans, haha. Vi kommer garanterat att reta gallfeber på varandra. Fast ett skratt förlänger ju livet sägs det ju, man får hoppas på det. För i så fall kommer vi nog att leva väldigt länge. På tal om matlagning, ni kan ju hålla tummarna för att matlagningen ikväll går bättre än den här.

Nu är det mat, får se om det överhuvudtaget är ätbart, fniss.

Tjenamors!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag funderar på att göra videobloggar så min blogg blir mer personlig.
Vad tycker du?
Karm

2008-03-29 @ 15:53:33
URL: http://sofiaandremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0