Kortis

Söndag kväll - sitter framför älsklingens bärbara nere i Sörping och knapprar inte några rader om mitt liv. Jag vet att jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden, den enda ursäkten är att jag helt enkelt inte har haft någon lust. Jag tror faktiskt att jag inte ens har startat min dator på över en veckas tid. Vad är det för fel på mig? Det kan i och för sig tyda på att jag har haft bättre saker för mig, så vi kan ju låtsats det i alla fall.

Just nu är älskligen nere och duschar, det är ofattbart hur svettig man kan bli av att spela trummor, hihi. Funderar också på att ta en dusch, bara för att det är så skönt! Senare blir det nog att mysa framför dumburken, det finns ju inte så mycket annat att göra en söndags kväll... Men jag är mer än nöjd så länge jag får vara tillsammans med min sötnos!

Blev ett kortis inlägg idag, får se om jag lyckas blogga något mer inom de närmaste dagarna. Den som väntar på något gott...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0