Söndags morgon

Klev nyss upp ur den varma och sköna sängen, kände att vi inte kan slösa bort hela dagen på att enbart ligga där och slöa. Trots att det hade varit otroligt mysigt!  Älsklingen fick för sig att duscha nu, så då passar jag på att beslagta hans dator det gäller ju att passa på medan man har chansen.

Igår myste vi i tv-soffan framför Melodifestivalen, ett rätt hyfsat bra program den här gången om du frågar mig. Tyckte dock att Daniel skulle gått vidare istället för Sibel, helt klart! Efter det såg vi på Walk the Line, fast jag har såklart redan sett den innan, hehe. Som jag enligt Philip alltid har. Såg själv inte så mycket av filmen eftersom jag envist försökte sy fast märken på hans jacka. Fy, vilket jobb. Tyget är så tjockt att det blir svårt att pressa igenom nålen utan att själv få ett hål i fingret. Lyckades i vilket fall att sy dit ett och ett halvt märke igår, få ta resten idag.

Nu kom min sötnos redan tillbaka, han brukar ju som sagt duscha snabbt! Något jag borde ta lärdom av kanske? Får se vad vi kan tänkas hitta på för bus idag, det kommer säkert en uppdatering om vi gör något skoj! Ha en fortsatt trevlig söndag. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0