Sörping

Den här gången bloggas det från pojkvännens säng nere i Söderköping. Hade lite tid att slänga ihop några ord till ett par meningar här i bloggen, kan ju vara lite spännande för er att få läsa ett blogg inlägg från mig på en lördag för omväxlingsskull. Just nu händer det inte så värst mycket här, ska ner och ta en dusch hade jag tänkt. Sedan får vi försöka klura ut något roligt att hitta på innan det är dags för Melodifestivalen.

Skulle egentligen följt med Anna till Hugo ikväll för att fira Victor som har fyllt 20 och det hade säkert varit jätte roligt. Bestämde mig dock för att stanna hemma istället, det kändes lite körigt att hinna med det också. Eftersom Philip har varit duktig och hjälpt till att flytta. Jag hjälpte också till, lite grann i alla fall, hihi. Anna hoppas att du får en rolig kväll på Hugo's, och alla ni andra som har det nöjet att läsa min blogg får också ha en toppen lördag!

Nu ska jag beställa böcker på nätet och sedan är det faktiskt duschen som gäller för mig. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0